Klachten

Ondanks alles kan het natuurlijk onverhoopt voorkomen dat u ergens niet uitkomt, of ergens ontevreden over bent. Ook dan staan we uiteraard voor u klaar. Als u onderstaand formulier invult nemen we zo snel mogelijk contact met u op. U kunt ook direct contact met ons opnemen.

Tijdens kantooruren kunt u ons bellen op 0297-200200.

 

Klachtenprocedure

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.

Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Mail ons

Naam bedrijf:
Naam:

E-mailadres:

Vraag of opmerking:

captcha

Vul de bovenstaande code hieronder in aub:

Klik hier om een nieuwe code te genereren