Retour en garantie

Pennen retourneren of ruilen

Na ontvangst van uw aankoop kunt u deze zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen herroepen, mits deze in onbeschadigde staat verkeert en het geen gegraveerd artikel betreft. U dient de aankoop vervolgens binnen 14 dagen aan ons te retourneren. Gebruik hiervoor het adres onder contact. Gegraveerde artikelen zijn uitgesloten van dit zogenoemde herroepingsrecht, omdat deze conform uw eigen instructies vervaardigd zijn, en dus bij terugzending niet opnieuw verkoopbaar zijn. De verzendkosten zijn in dit geval voor uw rekening. In geval van een retourzending wordt het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen gerestitueerd. Indien gewenst kunt u een voor het gebruikmaken van uw herroepingsrecht door Thuiswinkel.org ontworpen modelformulier downloaden via deze link, maar we nemen uw retourzending ook in behandeling als u geen gebruik maakt van dit formulier. Indien uw retourzending ons in beschadigde toestand bereikt behouden we ons het recht voor hiervoor een schadevergoeding in rekening te brengen. Deze wordt dan verrekend met de restitutie van het aankoopbedrag.

Garantie

Op uw aankoop is altijd de wettelijke garantie van toepassing. Dat wil zeggen dat wij er zorg en verantwoordelijkheid voor dragen dat een product datgene is of moet doen wat u als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Is dit niet het geval, dan mag u ons hierop aanspreken. Hier bovenop bieden de fabrikanten van schrijfwaren fabrieksgarantie, de details hiervan worden bij uw bestelling meegeleverd of zijn te vinden op de website van de betreffende fabrikant.

Klachten

Bent u niet tevreden over onze service of heeft u een klacht over een product? Laat het ons weten. Daarbij vragen we u of u de volgende procedure in acht wilt nemen:
Klachten kunt u binnen redelijke tijd nadat uw klacht of de gebreken zijn ontstaan, aan ons doorgeven via mail, telefoon of per post. Omschrijf hierbij duidelijk en volledig de aard van uw klacht of de aard van de gebreken. Na ontvangst van uw klacht kunt u binnen veertien dagen een reactie van ons verwachten. Wanneer we langere tijd nodig hebben om uw klacht te beantwoorden laten we dat binnen de termijn van veertien dagen aan u weten, met een indicatie van de termijn waarbinnen we met een reactie zullen komen.
Komt u er met ons niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie. U kunt met uw klacht of geschil ook terecht bij het Europese online geschillenplatform ODR via http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Meer weten?

Heeft u vragen of wilt u een retour of garantiegeval aanmelden? Neem dan contact met ons op.

E-mail: info@pengraveren.nl
Telefoon: +31 (0) 297-200200

Mail ons

Contactgegevens

* Verplichte velden